مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 12:202021-01-01بين الملل

نظرسنجی| حزب وزیر جنگ صهیونیستی به کرسی کنست نمی رسد


پیمایش افکارسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داد که اگر هم اکنون انتخابات سراسری مجدد برگزار شود، حزب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نمی تواند حتی یک کرسی هم در پارلمان این رژیم به دست بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با کاهش محبوبیت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پیش رو، بررسی های آماری از احتمال کنار رفتن حزب آبی وسفید به ریاست بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم از کنست حکایت دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط مؤسسه پنلز ریسرچ به سفارش روزنامه های جروزالم پست ، این نظرسنجی همچنین نشان داد که حزب لیکود به ریاست نتانیاهو می تواند در انتخابات آتی به 29 کرسی دست پیدا کند که نسبت به 36 کرسی کنونی، شاهد افت 7 پله ای خواهد بود.

    بر اساس نتایج این تحقیق، حزب امید جدید به ریاست گیدئون سعر هم حزبی پیشین نتانیاهو به 17 کرسی، حزب یش عتید به ریاست یاییر لاپید به 14 کرسی، حزب یامینا به ریاست نفتالی بنت به 13 کرسی و حزب جدید چپ گرا به ریاست رون هولدای شهردار تل آویو به 8 کرسی دست پیدا می کند.

همچنین حزب لیست مشترک اعراب نیز می تواند در انتخابات جدید حائز 11 کرسی و حزب اسراییل بیتُنا به ریاست آویگدور لیبرمن هم با افزایش یک پله ای، به 7 کرسی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی| حزب وزیر جنگ صهیونیستی به کرسی کنست نمی رسد

نظرسنجی| حزب وزیر جنگ صهیونیستی به کرسی کنست نمی رسد